Kim jesteśmy?
Od lat pracujemy dla liderów, firm i samorządów. W ramach tej pracy wspieramy przeprowadzanie zmian, budujemy relacje z otoczeniem, doradzamy i tworzymy strategie rozwoju.
W naszej pracy spotykaliśmy się z wielkimi wyzwaniami. Powodzenie zawsze miało jedną podstawę: oparcie na wiedzy. To jest to, co oferujemy naszym partnerom.
Poznaj nas Lepiej
Kilka słów o nas
dr hab. Olgierd Annusewicz
Politolog, konsultant komunikacji i trener umiejętności społecznych. Wykładowca na Uniwersytecie Warszawskim. Prowadzi zajęcia z między innymi z Retoryki i erystyki, Negocjacji i mediacji a także przedmiotów, których wspólnym mianownikiem komunikacja i pojęcie wizerunku.
Konsultant komunikacji strategicznej i kryzysowej – wspiera organizacje w przygotowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnej a także wtedy, gdy stają one w obliczu kryzysu wizerunkowego. Jest autorem systemowego podejścia do zarządzania ryzykiem komunikacyjnym w procesach zarządzania zmianą oraz w realizacji inwestycji wrażliwych społecznie. Jako trener specjalizuje się w szkoleniach z autoprezentacji, prezentacji, wystąpień publicznych i komunikacji a w szczególności z „Przekonywania bez pokonywania”, które jest jego autorskim programem służącym przekazywaniu praktycznej wiedzy o sztuce perswazji.
Przygotowuje do wystąpień w mediach, prezentacji, dyskusji panelowych, czy wygłaszania przemówień.
dr hab. Bartłomiej Biskup
Naukowo związany z Uniwersytet Warszawskim. Zajmuje się zagadnieniami komunikowania politycznego i marketingu politycznego. Prowadzi m.in. zajęcia z komunikowania politycznego, public relations, marketingu politycznego, kreowania wizerunku, strategii kampanii wyborczych. Członek Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. Członek Komitetu Polityki Naukowej w kadencji 2022 – 2024.
Od 1999 r. związany zawodowo z PR i marketingiem, pracował w kilku korporacjach i instytucjach, gdzie pełnił różne funkcje w obszarze komunikowania – m.in. rzecznika prasowego oraz dyrektora komunikacji. Od 1997 r. prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji publicznej i politycznej, sztuki publicznych wystąpień, współpracy z mediami, kreowania wizerunku, tworzenia i realizacji strategii wyborczych, public relations, komunikacji w sytuacjach kryzysowych. W tym zakresie jest częstym konsultantem dla polityków i osób zarządzających dużymi firmami.
Posiada również duże doświadczenie praktyczne we współpracy ze społecznościami lokalnymi w procesie realizacji dużych inwestycji.
Marcin Duma
Założyciel i prezes Fundacji IBRiS – najsilniejszej marki wśród agencji badawczych w Polsce w 2023 roku. Ekspert w dziedzinie badań społeczno-politycznych z 20-letnim doświadczeniem.
Od 2010 roku nieprzerwanie do teraz Członek Zespołu Konsultacyjnego do Spraw Badań Społecznych w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Częsty komentator życia politycznego i społecznego w Polsce, w najważniejszych mediach polskich (m.in. onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, „Rzeczpospolita”, Telewizja Polsat, Tygodnik Polityka) oraz zagranicznych (m.in. The Wall Street Journal). Autor publikacji, panelista podczas najważniejszych wydarzeń w kraju, m.in. Forum Ekonomicznego w Krynicy i Europejskiego Kongresu Samorządów. Jeden z członków-założycieli EUROSKOPII – pierwszego, ogólnoeuropejskiego stowarzyszenia niezależnych agencji badawczych.
Posiada doświadczenie w realizacji badań marketingowych z obszarów: m.in. finanse i bankowość, energetyka, nieruchomości, transport, edukacja, FMCG i inne. Wielokrotnie współpracował i współpracuje przy projektach realizowanych dla Spółek Skarbu Państwa, jednostek samorządu terytorialnego, ministerstw, agend rządowych oraz NGO.
Żonaty, ojciec dwójki dzieci. Pasjonat kolarstwa i umiarkowany entuzjasta biegów długodystansowych.
Sebastian Drobczyński
Wykładowca akademicki i komentator wydarzeń dla mediów.
Od 1999 r. związany zawodowo z PR i marketingiem, pracował w kilku korporacjach i instytucjach, gdzie pełnił różne funkcje w obszarze komunikowania – m.in. rzecznika prasowego oraz dyrektora komunikacji. Od 1997 r. prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji publicznej i politycznej, sztuki publicznych wystąpień, współpracy z mediami, kreowania wizerunku, tworzenia i realizacji strategii wyborczych, public relations, komunikacji w sytuacjach kryzysowych. W tym zakresie jest częstym konsultantem dla polityków i osób zarządzających dużymi firmami.
Posiada również duże doświadczenie praktyczne we współpracy ze społecznościami lokalnymi w procesie realizacji dużych inwestycji.
Tomasz Matynia
Zdobywał doświadczenie w projektowaniu, realizacji i ewaluacji dużych projektów i zmian, w tym reform. Zarządzał komunikacją zmian w obszarach ochrony zdrowia, inwestycji publicznych, polityki społecznej i finansowej, współpracy z samorządami. Ma kompetencje w dziedzinie projektowania strategii komunikacyjnych, ich realizacji i ewaluacji, w oparciu o badania społeczne i analizę mediów.
Odpowiadał za komunikację publiczną w czasie światowej pandemii COVID-19 i wybuchu wojny na Ukrainie. Brał udział w przygotowaniu akcji szczepień przeciw Covid oraz kooperacji z samorządami i innymi instytucjami w okresie napływu uchodźców z terenu zaatakowanej Ukrainy.
Ma kilkunastoletnie doświadczenie w szkoleniach z zarządzania komunikacją, w tym zarządzania zmianą, projektowaniu działań komunikacyjnych, realizowaniu strategii marketingowych i reagowania kryzysowego oraz ochrony wizerunku.
Mąż, tata córki i dwóch synów. Od lat pasjonuje się sportem, zwłaszcza kolarstwem i piłką nożną.